Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2012. május 1., kedd

Bonyhádi kirándulás


Minden utazás így kezdődik, be a dobozba, majd a hátsó ülésre ... soha nem tudom, hogy az orvoshoz vagy valahova máshova visznek. Valljuk meg nem vagyok oda az autós utazásárt, nem olyan élvezetes egy dobozban zötyögni,  ki meg nagyon ritkán engednek.



Végre megérkeztünk, és már is rajtam van a hám. Ha nem tesznek be valahova, akkor rám tesznek valamit, nem mintha nagyon elszaladni lenne kedvem.


Oké, ez most jó - végre kilátok, és szemmel tarthatok mindent.





Újra kint, persze hámban - pedig láthatjátok, hogy ismét nem szaladgálok :)




Azt hiszem itt most jól megpihenek.


Friss levegő, hmmm álmosít ;)








Kicsit megbújok.



Na jó, elmegyek - felfedezek ...




...elég volt, haza megyek ...



Oké - oké, felderítem a terepet - körbe járom ezt a nagy házat, persze csak azért, hogy tudjam mire is számíthatok.


Azt meg kell mondanom, hogy nem szívesen térek le az útról. Én egy brit macska vagyok szeretem a rendet, és a tisztaságot :)



Hát igen ez a fű, nem is annyira kedvelem ... kicsit hangyás.





Upsz, egy büdös bogár, megnézem közelebbről.


Itt aztán jó messzire el lehetne menni.




Na jó, elnézek még az ellenkező irányba is.


Nagyon messzire jutottam, kicsit átgondolom ezt ...




Elég, be akarok menni a házba ...



Ez itt most jó :)



Igazán kényelmes :) 



Esti felfedezés :)


Mindenütt jó, de idegen helyen legjobb a dobozomban :)



Kiszimatolok



Talán holnap haza visznek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése