Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. szeptember 24., péntek

Aludni tudni kell


A napokban kicsit betegeskedem, így egész nap együtt vagyunk a Cupido-val, érdekes  szemlélni, hogy milyen magas fokon tudja élvezni a pihenést. Gondoltam kipróbálom, elhelyezkedtem az ágyba és próbáltam élvezni az adott testhelyzetben való pihenést, érezni ahogy kellemesen ellazulnak a tagjaim, és figyelni arra is milyen kellemes a tapintása a takarónak. Nagyon jót aludtam ezzel a kis rákészüléssel, de fokoztam tovább, testhelyzetet váltottam, és ismét aprólékosan átéltem a fekvés, és a pihenés örömét, még egy hatalmasat szundikáltam.... Mindeközben Cupido a ablak előtt aludt ahova besütött a nap, olyan meleg volt a bundája, mint a legfinomabb paplan. Ezek a képek nem akkor készültek, de jól látszik rajta, hogy mennyire tudja élvezni azt amit éppen csinál...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése