Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. szeptember 17., péntek

hello


Vélhetőleg a ragadozó mivolta miatt a Cupido előszeretettel játszik velem bajocskát, vagy akár milyen hihetetlen is fogócskát is .. 

Szoktam olvasni más cicák blog-ját is, különös tekintettel Cupido testvérére :) és általában ezekben az írásokban egy háztartáson belül több cica van. Érdekes megfigyelni ahogyan a cicák egymáshoz viszonyulnak, olykor azon kapom magam, hogy Cupido cica játszótárs híján, engem - minket tekint játszótársnak.  

Vissza kanyarodva az első soraimra, igen fogócskát is. Teljes mértékben érti a játék menetét, amikor én vagyok a fogó akkor kergetem kicsit, majd meggyömöszölöm - ezt követően tudja, hogy rá került a fogó szerepe. Ő úgy kap el, hogy ráugrik a lábamra, persze egy kis fogócska után, rejtekhelyről. Ezt képesek vagyunk egy játék alatt több alkalommal megtenni :) 

A bújócskát nem magyarázom, azt szerintem minden cica tudja ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése