Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. november 29., hétfő

Mese Máténak


Egy napon amikor Cupidonak, semmi dolga nem akadt azt gondolta, hogy tenni kéne valami nagyon fontosat. Elindult hát a gazdájához, hogy meglesse Ő vajon mit csinál,  és mivel úgy festett semmi fontosat, ezért Cupido a gazdája tudtára adta, hogy most bizony játszani kellene. 

A gazdája kis tanakodás után úgy döntött, hogy megmutatja Cupidonak a rég nem látott kis játékát, az egeret. Cupido, nagyon megörült a kis barátjának, és azon nyomban meg is akarta kaparintani a kis egeret.


A kis egér kezdetben csak kisebb pofonokat kapott (piff - puff), és egyik helyről a másikra csúszott (hipp -hopp). Ezzel a fajta kis csúszkálással nagyon felkeltette a kis ragadozónk figyelmét, és azt gondolta, hát legyen - akkor játszunk vadászósat :) 

Én jól hátrálok .... Te meg fuss ...


... majd el is bújok ... Innen a lesből figyelem, hogy van -e kedved még ide oda csúszkálni. Látom nem mozdulsz ... akkor hopp át is ugrok vissza hozzád, hopp.


Meg is vagy, Te kis ficánkolós egér, a farkadnál fogva foglak befalni ... na, most meg kiugrottál?  Azt gondolod, hogy a hengerbe nem talállak meg? 


De bizony, ott is megtalállak. Fuss hát ....



Egérke én úgy gondolom, hogy itt a vége, hamm bekapjalak ...


Felfallak!!!


Brrr - Pffff - Fújj, Te nem is vagy finom ..., és én végül is vacsoráztam már, nem is vagyok éhes ...


Tudod mit, Te egér: akkor játszunk tovább pofozós csúszkálósat. Azt is mondhatnám, hogy én ütlek, és Te csúszol, jó?


Mit szólsz? Még az alagútba is jól beleteszlek, és onnan is kiveszlek :)


Ezt a kis történetet a Királyfalvy Máténak ajánljuk szeretettel :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése