Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. november 24., szerda

Mutatvány


Az efféle kis zörgő alagutat Cupido már a szülői házba (tenyészetbe www.pearlfalcons.atw.hu/ ) is ismerte. Amikor hozzánk került mi is gyorsan beszereztünk egyet, és sok - sok játék alkalmával felhasználtuk. Az egyik nap arra gondoltam, hogy felemelem térd magasságba ezt a kb. 90 cm hosszú alagutat, és ösztönzöm arra a Cupidot, hogy ugorjon bele.  


Az ösztönzés abból állt, hogy kifeszítettem az említett térd magasságban az alagutat, a hátsó részét enyhén zörgettem, és mondtam a Cupidonak, hogy hopp - hopp ...

Megértette, hogy mit szeretnék, és egyre magabiztosabban tette az ugrást minden egyes kérésemre. A sikeres beleugrások után nagyon megdicsértem, és megsimogattam az álla alatt :) Ha nem sikerült akkor csalódottan mondtam, hogy nem nem nem ...


Cupido az első cica az életemben, de azt gondolom, ez nagy teljesítmény egy cicánál. Megtanult egy olyan dolgot amit úgymond parancsra csinál. Nagyon kedves látni, hogy a hopp parancs után megáll az alagút előtt, kicsit mozdulatlanul koncentrál, majd enyhén megrázza a fenekét, és ugrik :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése