Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. november 24., szerda

Vizimentő


Mindenféle híresztelések ellenére a Cupido nem riad meg a víztől. Bár ezt a vizimentő szerepét úgy is nézhetem, hogy nem tűrheti azt, hogy a kedvenc labdái a vízbe legyenek. 


Akár nagy víz, akár kis víz a labda biztosan számíthat arra, hogy Cupido megmenti, és száraz helyre viszi :)


A mentés módszeres, elsőnek a rózsaszín labdát kell kimenteni a vízből, aztán a kéket, és végül a sárgát. Annyit még el kell árulnom a történethez, hogy próbáltam megtanítani neki azt, hogy a rózsaszín labdát kell kimenteni elsőnek. Tettem ezt úgy, hogy a három labda közül az a rózsaszínt kivettem, kimondtam, hogy rózsaszín, és visszadobtam a többi labda közé. Majd arra kértem, hogy vegye ki a rózsaszínt. Ezt meg is tette, de lehet csak azért a rózsaszínt vette ki mert azt dobtam bele utoljára, - de az is lehet azért tette, mert arra kértem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése