Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. július 24., szombat

álom & gyógyítás

Olyan jó lenne ha meglehetne beszélni a Cupidoval azt, hogy ők miként vélekednek az alvásról. Mert én úgy veszem észre, hogy nála nincs az az alvás amiből hipp-hopp fel ne kelne egy kis játékért ... Persze az is lehet ez most még azért van így, mert kölyök cica, de komolyan egy szempillantás alatt készen áll a játékra, és persze ugyan olyan gyorsan vissza is csukja a szemeit egy kis alvásra. 
Talán igaz az a gondolat miszerint a macskák ébren álmodnak igazán. Ahogyan utánanéztem a szabadba élő társaik is elég sokat alszanak. Gondoltam  képpel is illusztrálom, hogy a fenti képből, milyen gyorsan lett a lenti kép :)
Ismét el kell, hogy mondjam, hogy GYÓGYÍTÓ ereje van a cicámnak. A napokban nagyon fájt a fejem a frontoktól, és Ő odajött hozzám nagyon közelről megszaglászta az arcomat, és mintha kiolvasta volna belőlem, hogy mi fáj és a fejem fölé feküdt a párnán és dorombolt. Nagyon jólesett nekem ez a hang, nagyon kellemesen átjárt a dorombolás rezgése, és amíg ott volt javult a fejfájásom ... és eltudtam aludni :) 

Köszönöm CUPIDO!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése