Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. július 18., vasárnap

Talp vadászat


Ez a téma több cicásnál felmerül, hiszen az ágyba fekve azok a kecsesen ficergő tappancsok nagyon izgalmasak. Ez nálunk is így van ... a talp rögtön lázba hozza a Cupidot, már nem olyan durván támad mint régebben, de arra éppen elég, hogy ne lehessen aludni tőle. Bár én komolyan nem panaszkodhatom, a lábas játékot is esténként és reggelenként, maximum 10 percig csinálja, egy két rászólás után, nem folytatja tovább.

Na, de én felfedeztem a vadászat ellenszerét ... Azt alapból tudtuk, hogy a citrusos szagok taszítják, a mentás illatok pedig vonzzák a cicusokat. Hát én, éppen azon gondolkodtam, hogy be kellene kennem a talpam ..., és mivel is tegyem. Megnéztem az itthon fellelhető készletemet, és láss csodát volt köztük citrusos lábkém is. Nekem sem kellett több, jól bekentem a talpam, és felvettem a zoknimat, és vártam.

Vártam az én nagy vadászomat ..., és Ő menetrendszerűen jött is. Kicsit én is huncut hangulatomban voltam így, meg is mozgattam a lábaimat - olyan hívogató jelleggel. Upsz - ennél már nem kellett több a Cupidonak, rá is vetette magát a lábamra, majd felágaskodott, és nemtetszése kiült a kis pofijára. Két ízben még megnézte, hogy valóban, továbbra is ilyen szagú - e a gazdi láb ... aztán nem nézett a lábam felé többet. Ez is afféle kettő az egyben megoldás, hiszen a lábamnak is jó a krém, és Cupido is így más játék után néz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése