Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 21., hétfő

Egér eltünéesek



Rejtélyes egér eltűnések ...

Szerintem akinek cicája van annak vn otthon játék egere, persze a nagyon elvadult ciusoknak igazi egerük is akad a padláson, de mi maradjunk a kis édes játék egereknél. Cupido egyik kedvenc játékai közé tartoznak az egerek, melyekből nem szenvedünk hiányt. Ahogy pár bejegyzéssel ezelőtt jeleztemis sokféle egere van, már már egér háreme van ...




Természetesen minden egyes egeres játék vége az szokott lenni, hogy nem találkok hirtelen egyet sem. A legtöbb esetben azért ha végig csúszom-mászom a lakást akkor egyet- egyet megtalálok az ágy alatt, a bútorok alatt, vagy apró zugokban. Megtettem a szokásos lakás végig kúszást,és nem találtam semmit. Az is eszembe jutott, hogy egyszerűen megette ... na, de ennyit, meg hát ezek csak nem finomak ...



Már - már letettem az egerekről, persze foglalkoztatott a dolog, de betettem a rejtélyes eltűnések témakörébe. Este tovább játszottunk, csináltuk a szokásos dolgokat ... mire eljött az idő, hogy kitakarítsam az almot. Nagyon megilyedtem amikor valami pirosat láttam az alomban, ami nem volt más mint az egér orra ..., aztán tovább tűrtam és egerek orrait találtam, természetesen a további testrészükkel együtt. Azaz nem egészen, a farkuk hiányzott ....


De mint minden korszaknak, ennek is eljött a vége. A farok csonkítás megmaradt, de az alomba nem ásott el több egeret, talán azért nem, mert az alomból kiszedve én mindig kidobtam az egereket, aminek Ő nem annyira örült. Sőt .. kereste is őket az alomba ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése