Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 13., vasárnap

Nálatok laknak -e ...


"Nálatok laknak-e állatok?
Várnak-e rátok,
régi barátok
kutyák, csalafinta macskák
szimatolva lábatok,
hogy merre jártatok?"

(Kaláka: Nálatok laknak-e állatok?)

Nálunk már laknak állatok :) és igen, ha haza érkezünk azt is megkérdik, hogy merre jártunk, ha máshonnan nem is a cipőnk biztosan árulkodik, hogy merre is járhattunk, sok-sok izgalmas illattal, na és persze fűzőkkel és pántokkal amivel lehet játszani.... (ameddig engedjük, és be nem kerül a cipő abba a rejtelmes szekrénynek nevezett dologba, amiből annyi jó illat árad). Miután beköltözött hozzánk a kis Cupido, nem hagytuk rögtön magára olyan sokat mint amikor dolgozunk, de mindig eljön az a nap amikor már dolgozni kell menni, nálunk sem volt ez másképpen.

Munka után izgatottan jöttem haza, mit fog szólni a Cupido, talán sírva vár az ajtónál ahol elköszöntünk, vagy heves játék közepette fogom őt találni, vagy esetleg édesdeden aludni fog .... arra is kíváncsi voltam, hogy a kulcs zajára reagál- e majd valamit? A válaszokat elég gyorsan megkaptam, szerencsére nem sírt, de nem is aludt. Éppen a mellékhelységből jött ki amikor kinyitottam az ajtót, és az volt az arcára írva, hogy

... szia :) megjöttél, én megannyi jó dolgot csináltam ma, elmesélem ...



Ahogy a középső képen látszik is, úgy ahogyan a munkából hazajöttem (szoknya, blúz és a legizgalmasabb a nyaklánc volt rajtam) rögtön Cupido "élményeinek elmesélésére" figyeltem. Bár meg kell hagyni, mintha csak az mondta volna:

- ... de jó a simogatás, de ennél is sokkal izgalmasabb az a nyaklánc ami rajtad van és olyan huncutul izeg mozog minden felé, és ha jól hallom még csörög is kicsit, had nézem csak ... -

Miután elcicáztunk egymással, már nem is az volt a lényeges, hogy a nyakláncommal mi van, vagy az , hogy sokat nem voltam otthon, csak az, hogy egy jót játszhatunk végre.

Végezetül kicsit másképpen a Nálatok laknak -e állatok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése