Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 20., vasárnap

Madzag legyen ...


Ahol a madzag ott a macska...

Azt vettem észre a Cupidon, hogy ha talál egy kis cipőfűzőt vagy madzagot valahol, akkor ott nagyon sokáig képes elidőzni - sőt úgy fest ilyenkor nagyon is jólérzi magát :)

Az egyik nap szokás szerint hivogattam őt, és nem bújt elő, persze nem adtam fel, mert ha egyszer hallja a nevét, akkor az olyan mintha nem is az Ő nevét mondtuk volna, minimum négyszer kell megismételni mire reagál, és egyszer csak oda toppan az ember mellé, azzal a tekintettel mintha azt mondaná:


"Itt vagyok, hát nem vettél észre... hi - hi - hi"



Kiderült, hogy az étkező asztal alól érkezett - nem teljesen a földön volt, hanem az asztal alá betolt székeken ugrándozott, mászkált, és ami a legfontosabb, az asztal alsó részéről lelógó madzagot pofozgatta ;) Nagyon jó kis búvó - játszóhely a székeken az asztal alatt, kicsit megnézegettem az Ő szemszögéből, és komolyan ez egy teljesen a macskáknak kitalált kis világ :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése