Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 26., szombat

Furcsa pózok


Cupido, olykor furcsa pózokat tud felvenni - külső szemlélő szerintem 10 ből sem tudná nagyon kitalálni, hogy éppen mit csinálhat abban a pózban amiben éppen van. Van úgy, hogy mi sem tudjuk mi történik éppen ... Az egyik nap bementem a szobába és az alábbi kép tárult elém:

( Itt jegyzem meg gyorsan, nem bújócskáztunk, pedig nagyon jó kis búvóhely lett volna. Vagy éppen Ő számolt és azt várta, hogy én bújjak el, és amikor beléptem a szobába, gondolatban ott tartott, hogy - aki három lépésre van a háztól az a hunyó -)


Kérdezgettem őt, hogy mit csinál - mire a válasz több ízben az volt, hogy rám nézett ugrándozott egyet, majd visszament a fenti kép pózába. Továbbra sem volt világos, hogy most mi történik, nem kaparta az ajtót, nem akart felmászni (legalábbis a látszat alapján nem) na, de akkor mit akart???

Végre kiderült, egy komisz kis labda begurult pontosan a sarokba, és azt kellett valahogyan kicsalogatni ... talán Cupido úgy vélte, ha nem ment a mancsával, nem ment szép szóval (nyávogással), akkor csak a kitáncoltatás lehet a jó megoldás :)

A tánc sem segített, azaz közvetetten igen, hiszen felkeltette a figyelmemet, és ha más nem akkor a gazdi úgy is segít, a beszorult kis játékokat kiszedni innen, onnan, bárhonnan ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése