Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 27., vasárnap

Szoknyapecé



, édes

kis

szoknyapecér ;)


Hétvégente több idő marad a játékra, és egymás egyre jobb megismerésére. Azt eddig is tudtam, hogy a Cupidonak nagyon tetszenek azok a szoknyáim amelyeken van valami kis lógó, ficánkoló szalag :) Minden egyes nap új hóborttal áll elő a kis drága, de most összekeverte egy- két szenvedélyét.

(szereti a szoknyákat) + (szeret elbújni a ruhák- takarók alá) + (szereti a gazdit) = ?


= szoknyapecér


Bár a fenti, és leni képen úgy fest mint egy arab cica, vagy olyan mint Márinéni :)


Persze próbálkoztam egy kis, itt a cica - hol a cica játékkal, ami nagyon tetszett neki. Mint minden játék, így ez is arra a sorsra jutott, hogy bedurvult a Cupido ... és ilyen intenzíven már nem nagyon tudtam vele tovább játszani.


Olykor- olykor azért sikerült felülkerekednem, de az is teljesen biztos, hogy Cupido szerintem néha a kaparó fájának nézett és fel - alá rohangált rajtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése