Hátom Brit Cica a Háznál

Hátom Brit Cica a Háznál

2010. június 19., szombat

Hetvenhét macskajaj



Nagy Bandó András a Hetvenhét macskajaj című könyvében a brit rövidszőrű macskáról 3 verset ír, mi pontosan nem vagyunk benne hiszen krém színű brit rövidszörű macska a Cupido, de szó van benne az alábbi társainkról:
  • sárga szemű fehér brit macska
  • fekete brit macska
  • ezüstszínű fekete pettyes brit macska
Áttanulmányoztam a verseket, fel is olvastam Cudiponak őket, de nem igazán azonosultunk Nagy Bandó András soraival.

Íme az egyik verse:

"Sárga szemű fehér brit macska

Én egy brit vagyok, Londonból jöttem,
első nyelvleckém angolból vettem.
Leöntöttem magam ír-földi tejjel,
fehér a bundám, kerekded fejjel.
Gondolok ám a királyi párra,
megilletődve, szememben pára.
Ne nézzen senki buta tahónak,
én is jó vagyok alattvalónak."


Szerintem nem is kell részleteznem, hogy mely sorokkal, gondolatokkal nem értek egyet, biztosan azok a fránya rímek miatt van minden, de azért mégis ... A macska és az alattvaló ... azt megnézném ...


Akkor inkább sorokba szedem ami kimaradt a könyvből, de az én fejemben benne van:

Brit krém

Én egy brit krémszínű cica vagyok,
nagyon sokat dorombolok.
Eszek, iszok, szundítgatok
a gazikkal bolondozok.

ezekhez a gondolatokhoz, már Cupido is adja a nevét :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése